„Vilkyškių pieninės“ įmonių grupė tampa „Vilvi Group“

„Vilkyškių pieninės“ įmonių grupė pradeda veikti kaip „Vilvi Group“ prekių ženklo vienijama grupė. Sprendimą dėl šios permainos pirmiausia paskatino grupės verslo struktūros pokyčiai, rinkos tendencijos bei iki tol užsienio rinkoms skirto „Vilvi“ ženklo sėkmė.

Pasak įmonių grupės generalinio direktoriaus Gintaro Bertašiaus, grupės istorija siekia 1934 metus, o prieš 27 metus, žengiant į rinką su „Vilkyškių pieninės“ vardu, verslo santykiuose pirmiausia buvo svarbu pabrėžti tuo metu nedidelės pieninės artumą klientams, jos produkcijos natūralumą, unikalią jos skonio prigimtį. Verslui augant savo grupę teko suvokti kaip pasaulinės rinkos dalyvę.

„Prieš devynerius metus pradėjome naudoti eksportui skirtą prekių ženklą „Vilvi“, jį šiandien pagrįstai galime vadinti savo sėkmės ženklu ir mūsų naujojo visos grupės globalaus identiteto pagrindu. Juo šiandien ženklinama žymi dalis mūsų grupės eksportuojamos produkcijos“, – teigia „Vilvi Group“ įmonių grupės vadovas G. Bertašius.

Pasak jo, per visą veiklos laikotarpį įvykę pokyčiai ir sėkmės istorijos tapo pagrindu priimti sprendimą suvienodinti įmonių grupės identitetą visose pasaulio rinkose, tokiu būdu sustiprinant prekių ženklo globalų atpažįstamumą.

Per pastaruosius penkerius metus grupės eksportuojamų produktų dalis išaugo nuo 67 iki 80 proc., o augimas siejamas su inovatyviomis technologijomis pagrįstomis pieno perdirbimo verslo perspektyvomis. Grupė savo produkciją šiuo metu parduoda 58 šalyse, 30 proc. iš jų – Europos Sąjungos šalyse. Praėjusiais ir šiais metais „Vilvi“ prekių ženklo rinką papildė Kinija, Čilė, Australija.

Per 2011–2019 metus grupės investicijos siekė 59 mln. Eur, o pagrindinė jų dalis buvo skirta pastarųjų penkerių metų inovacijoms, kurių didžiausia – naujai pastatyta išrūgų perdirbimo gamykla. Šiandien įmonių grupės pasididžiavimas – moderniausia Šiaurės Europoje išrūgų perdirbimo gamykla su pilnai automatizuotu procesu, galinti rinkai pateikti itin aukštos kokybės produktus.

Kaip pagrindinę, ir toliau išliekančią grupės artimiausio laikotarpio investicijų kryptį įmonių grupės vadovybė įvardija inovatyvius produktus, aktualius viso pasaulio vartotojams.